IKLAN

Cara Nak Buat Sirih Junjung

CARA MENGGUBAH SIRIH JUNJUNG. Set ini mengandungi pola dan nota cara menjahit telekung.


Diy Gubahan Sirih Junjung Dengan Bekas Cincin Terkini 2021 Youtube

2 tambahkan daun menjadi 4 seperti dalam gambar.

. So sape yg nak boleh bgtau saya ok. 3 lebatkan daun sehingga keliling gabus. DIY sireh junjung bakul hantaran hiasan buah untuk MAJLIS BERTUNANG adik aku Sabtu lepas dah berlangsungnya majlis bertunang adik akuMengada2 kan adik aku sebab sibuk nak wat majlis lagi advance dari kakak dia sendiriTeheeNak wat macam mana dah dia yang suarakan hajat nak bertunang dulu sebelum bf aku setuju nak masuk meminang aku.

Malas nak cari daun sirih. Takdelah junjung sangat aku punya ni. Buat pakai daun betul kena wat last minute.

Jangan rendam dengan air banyak sangat sebab batangnya akan mudah busuk dan rosak. Gubahan hantaran simple sirih junjung 2. Sekarang susah nak jumpa sirih junjung mcm org dulu2 buat.

1 cucuk daun sirih dengan dawai sehingga jadi seperti dlm gambr. Tapi aku suka gila. Saya teringin nak buat macam pelamin sis ni tapi saya punya budget ciput jeee Jangan risau.

Disebabkan semua benda aku decide nak buat sendiri jadi guna daun fresh adalah tak praktikal untuk aku dan masa aku yang terhad. Hari ni saya nak share specific sikit. Cara Gubahan Sirih Junjung Terkini.

Berikut adalah 12 idea gubahan hantaran yang trending pada tahun ini. Lepas majlis tunangboleh recycle utk adiksepupu sepapatrakan. Khamis 3 Januari 2013.

Klik SUBSCRIBE untuk simpan future referenceTutorial Sirih Junjung 1 httpsyoutubeAYKvL0fsvewTutorial Sirih Junjung 2 httpsyoutubeTU-GDymoxL0Cara. Kreatif madiha December 11 2012 at 1255 PM ALoNa CintamaniszLite said. 4 lipatkan daun menjadi seperti kelongsong.

Batang bunga perlu direndam dengan air bersih. So daun artificial ni jadik pilihan sebab boleh buat awal2. Cara Buat Junjung Petola.

Peniti yang berkepala bulat lebih elok sebab daun sirih mudah koyak. Hadkan dengan tidak melebihi dari 3 warna. Klik SUBSCRIBE untuk simpan future referenceTutorial Sirih Junjung 2 httpsyoutubeTU-GDymoxL0Tutorial Sirih Junjung 3 httpsyoutubewLz3lJJu2O4Cara.

Dalam majlis tunang sekarang dah takde tok nenek kita yang makan sirih lengkap berpinang kapur dan gambir sebelum memulakan bicara 4. Bunga segar juga turut diselitkan untuk menonjolkan warna serta serta seri sirih junjung tersebut. 5 susun mengelilingi gabus hingga habis.

Buat sireh junjung. Contoh hiasan gubahan Sirih Junjung. 10 tips segarkan sirih junjung jika diikut adat perkahwinan melayu sirih diletak sebagai ketua di barisan barang hantaranuntuk menghasilkan gubahan yang menarik dan terlihat segar sepanjang majlis berlangsung ikuti tip-tip berikut.

Sedikit perkongsian ilmu jahitan khasnya ilmu jahitan telekung dan tudung semoga bermanfaat untuk. Daun sirih melayu lebih cantik kerana warnanya yang hijau gelap dan saiznya yang lebar. 1 lekatkan daun dibahagian bawah gabus seperti dalam gambar.

Dari Dapur CT. Haaaa mesti ramai kan hat nak cuba menjahit telekung ala2 siti khatijah la lycra la tapi tak. Tapi nampak macam daun fresh kan.

Banyak dah di modenkan. Munkin ada dalam senarai hantaran tunang yang akan dikongsikan tidak pernah anda. Selamat mencuba dan jangan lupa untuk subscribeFbpage httpsmface.

6 setelah itu cucukkan bunga disekeliling. Cara gubahan biskut untuk hantaran koleksi gubahan hantaran. Yang penting jangan stress.

Maybe leh bg idea kat korang bila korg nak wat hantaran nnt. Guna daun sireh artificial je. Habis kecut berut la daun tu kering 3.

Siri Blogger Masakan - Nusantara Series 8 years ago. Resep Cara Membuat Kue Brownies Kukus Sederhana 8 years ago. Sebab aku buat sendiri.

Tutorial membuat sirih junjung yang simple dan cantik by doorgift murah batu gajah.


Gubahan Hantaran Simple Sirih Junjung 2 Youtube


25 Gubahan Sirih Junjung Yang Unik Untuk Inspirasi Hantaran Luarbiasa


Gubahan Hantaran Simple Sirih Junjung Youtube


25 Gubahan Sirih Junjung Yang Unik Untuk Inspirasi Hantaran Luarbiasa

0 Response to "Cara Nak Buat Sirih Junjung"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel